Ο τιμοκατάλογος της Ιωάννας Τούνη στο Instagram - ValueNews.gr
Αθήνα booked.net
+14°C
target="_blank" style="color:#ffffff;" href="http://ibooked.gr/weather/athens-18328" class="booked-weather-160x36-city">Αθήνα booked.net
+14°C

προσφατα

Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2021

Ο τιμοκατάλογος της Ιωάννας Τούνη στο Instagram



 Όσοι απλώς τη μισούν και τη φθονούν επειδή δείχνει να βρίσκεται σε μόνιμες, ανέμελες διακοπές ανά την Ελλάδα ή τον πλανήτη, δεν είναι βέβαιο ότι έχουν αντιληφθεί ότι το Instagram είναι η καθημερινή δουλειά της Ιωάννας Τούνη

Διότι δεν είναι απλώς μια influencer. Είναι ένα διαδικτυακό πολυκατάστημα, μια «κάθετη μονάδα», η οποία προωθεί προϊόντα και αμείβεται γι’ αυτό. Διαφημίζοντας οτιδήποτε, όπως καλλυντικά, ρούχα και αξεσουάρ ένδυσης, κοσμήματα, ποτά, διακοσμητικούς πίνακες ζωγραφικής, ξενοδοχεία κ.λπ., η Τούνη έχει τη δυνατότητα να είναι οικονομικά αυτοδύναμη, όπως δηλώνει η ίδια. 



Είναι επιχειρηματίας με τη συμβατική, παραδοσιακή έννοια, καθώς εμπορεύεται ενδύματα της μάρκας Bubblegun και τα γυαλιά ηλίου Ranjers

Παράλληλα όμως έχει αναπτύξει μια άλλη, εξαιρετικά επικερδή δραστηριότητα στα social media, όπου ασκεί έναν ρόλο περίπου γυναίκας-ορχήστρα, καθώς ποζάρει ως αισθησιακό μοντέλο, κατόπιν επεξεργάζεται τις φωτογραφίες, επιμελείται τις αναρτήσεις στο Instagram, κλείνει συμφωνίες με τους πελάτες και κάνει το μάρκετινγκ του εαυτού της παντί τρόπω, έτσι ώστε να προσελκύει περισσότερους followers και περισσότερους πελάτες.
Συνεπώς, η Ιωάννα Τούνη δεν είναι απλώς μια εκρηκτική ξανθιά που τη μία λιάζεται στη Σαντορίνη ή στη Μύκονο και την άλλη ποζάρει στους αμμόλοφους του Ντουμπάι. 

Είναι μάλλον ένα μοντέρνο e-shop, για το οποίο εργάζεται εντατικά και υπό πολλαπλές ιδιότητες. Επίσης, η Ιωάννα Τούνη συναλλάσσεται εκδίδοντας όλα τα νόμιμα παραστατικά και αποδίδοντας στην εφορία τον αναλογούντα φόρο για τις υπηρεσίες που παρέχει στην πελατεία της.

Το «protothema.ge» έχει στη διάθεσή του τον «τιμοκατάλογο» και τις επιλογές που προσφέρει η Ιωάννα Τούνη σε κάθε ενδιαφερόμενο για συνεργασία μαζί της. Πρόκειται για ένα κείμενο, συντεταγμένο σε σωστά ελληνικά και με ελάχιστα γλωσσικά ολισθήματα (εξάλλου η Τούνη, εκτός από μοντέλο, είναι πτυχιούχος παιδαγωγός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης) και στο γνωστό πρόσχαρο ύφος της. 

Σε αυτή την επιστολή της προς υποψήφιους διαφημιζόμενους, η Ιωάννα απαριθμεί τις επιλογές προβολής που παρέχει μέσω των social media ως εξής: «Για 1 post (φωτογραφία) στον προσωπικό μου λογαριασμό στο Instagram, καθώς και 1 story, το κόστος ανέρχεται στα 1.200 ευρώ. Η τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς swipe-up) είναι στα 350 ευρώ. Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο 24ωρο (όση και η διάρκεια που παραμένει online κάθε story στο Instagram). Η προσθήκη swipe-up κοστίζει 50 ευρώ, όπως και εκπτωτικού κωδικού».
Συνεχίζοντας την παρουσίαση των υπηρεσιών της, η Ιωάννα Τούνη αναφέρει ότι «όσον αφορά τον Διαγωνισμό, έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο -που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό- το κόστος ανέρχεται στα 5.000 ευρώ (+ΦΠΑ). Το πακέτο Giveaway περιέχει 1 post (φωτογραφία διαγωνισμού) καθώς και 25 συνοδευτικά προωθητικά stories. Το Giveaway αναμένεται να αυξήσει τους ακόλουθους της σελίδας της εταιρείας σας στο Instagram κατά 30.000-90.000 και η προτεινόμενη διάρκεια του διαγωνισμού είναι 2 εβδομάδες. Στο προφίλ μου διεξάγεται μόνο ένας -μεγάλος- διαγωνισμός κάθε φορά, οπότε πρέπει να κλείσουμε νωρίτερα τη συμφωνία ώστε να έχουμε ελεύθερη ημερομηνία».

Πηγή :protothema. gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad